Hatar rubriker ibland

Näe, att skriva på öppningen i måndags gick ju sådär. Jag var sjukt trött och första hunden kom typ 7.10 eller nåt sånt, sen kom inte nästa förrän 8.50.. så jag sov där emellan :D men okej, förra veckan först;
Jag var ledig måndag och tisdag vilket var jätteskönt! Behövdes efter Hula hopp helgen xD på måndagen hade jag, Sandra och Emil magic-kväll :) på tisdagen var jag med på Sandras jobb på förmiddagen. Så mysigt!
Onsdag-fredag jobbade jag själv, så det blev 7-18 alla dem tre dagarna. Lite segt, men ganska skönt ändå! Orkade inte göra något annat efter jobbet, så det blev en väldigt lugn vecka :) på fredagen kom Ina och lämnade Ru till mig på jobbet. Passade henne hela helgen! Så jag gick hem med henne och Zombie efter jobbet. Sista hunden gick typ 16.40 och vi stänger ju 18. Så skönt!! Så jag var typ hemma strax efter 18 istället x)

På lördagen fick jag hem Anton som jag passade till söndag kväll. Gjorde typ inget under helgen, städade bilen gjorde vi dock, but that's it x)

Igår efter jobbet åkte jag hem och lämnade Zombie, sen gick jag till Vällingby där jag mötte mamma. Gick i massa affärer och mötte även Sara och hennes pappa! Hon är hemma nu igen!! :D pratade lite med dem innan jag och mamma gick vidare. Sen gick hon för att träffa Nadja, Tonie, Catja och några fler. Dem skulle äta middag tillsammans då Nadja fyllde år igår :) Jag gick till coop och handlade lite till innan jag gick hem. När Sandra sen kom hem kollade vi på Arrow och åt mat innan vi gick och la oss.

Idag jobbar jag själv igen 7-18, men jag är ledig imorgon istället, så det är skönt! Saras kompis Mikaela fyller år imorgon så vi ska ut och fira henne :) sen på lördag är det hemmafest. Får se hur många som kommer den här gången då.. hahah x)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0