Massa datum

Nu var det ett tag sen jag skrev här x) så vi gör såhär för att alla ska hänga med, inklusive jag själv.. xD

5/8
Kommer inte ihåg vad jag gjorde under dagen, men vid 17 mötte jag Sara, Mikaela (som fyllde år), Ketija och Hannah i Vällingby. Vi åkte till stan där vi åt på nån asiatisk restaurang. Senare kom även Aramia dit. Vi åt upp och hade det trevligt innan vi gick till vårt kareoke-rum som vi hade bokat. Ett eget rum med massa flummig musik. Det var iaf hur kul som helst :D gick sen till Lion bar och var där ett tag innan vi åkte till Colosseum (stavning? :o) Det var väldigt roligt! Åkte sällskap hem med Sara som skulle sova hos mig. Vi var hemma ca 04.30 :)

6/8
Vaknade hemma och var allmänt seg. Senare under dagen gjorde vi oss i ordning hemma och sen droppade människor in. Vi hade hemmafest och vid ett tillfälle var vi 8 pers. Det var fan länge sen vi var så många xD men större delen av kvällen var vi 5 pers. Vi körde massa dricklekar och hade det bra! :)

7/8
Då var jag seeeeg. Gjorde ingenting uder dagen. Kollade på film och sov xD

8/8
Jobb 9-18. Kollade sen på massa Arrow med Sandra och åt jättegod thaimat :D

9/8
Jobb 7-16. Hem sen för att lämna Zombie och sen gick jag till Vällingby och mötte Emil. Handlade mat och gick sen hem. Lite senare kom även Ronja. Vi spelade Magic hela kvällen innan dem två åkte hem.

10/8
Jobb 9-18. Åkte sen till mamma och pappa där jag skrev ut mitt medlemskort till klubben. Var social där och kollade på film :) Sandra kom senare och vi kollae klart på filmen innan vi gick hem. Lämnade kvar hundarna hos föräldrarna.

11/8
Jobb 7-16. Svimmade på jobbet på förmiddagen och slog i nacken i ryggstödet på bänken som jag satt i.. har i några dagar innan detta haft ont i armar, axlar och nacke. Jobbade iaf klart hela dagen och åkte sen till Brommaplan och mötte Cicci där efter jobbet. Åt på Donken innan vi åkte till stan och mötte Sandra. Då var det dags för bio, Tarzan! :D den var bra! Åkte sen hem och när vi skulle gå och lägga oss hade jag sååå ont. Var nära på att ringa mamma eller pappa för att åka in till sjukhuset, men jag var så jäkla trött, så jag ville bara sova. Somnade efter nån timme.

12/8
Vaknade och tänkte åka till jobbet. Men jag hade så jäkla ont i nacken och axlarna fortfarande så jag bokade tid hos läkaren. Gick dit med mamma och det visade sig att jag har inflammation i både nacken och axlarna och ner i skuldrorna.. så jag fick antiinflammatoriska plus smärtstillnade tabletter som jag ska äta i 2 veckor och jag är sjukskriven t.o.m. torsdag.
Vi köpte pizza på vägen hem som lunch och sen kollade vi på film. Senare på kvällen kom även Anton till mig igen. Jag ska ha honom till på onsdag :) Gick hem sen och gick och la mig.

13/8
Gick upp 06.15. Gjorde mig i ordning, sen gick jag och Sandra till mamma och pappa, lämnade Anton hos dem och hämtade bilen. Sen åkte vi till Solvalla, det är Djurens helg där denna helg :) Vi tävlade Rallylydnad på morgonen, två starter. I första fick jag och Zombie 85p av 100 möjliga och kom på delad 6e plats av 33 starter. Sandra och Morf diskade sig då Sandra rörde Morf innanför banområdet xD på andra banan gick det jättedåligt för mig och Zombie. Han var sååå ofokuserad. Men vi fick 70p av 100 möjliga och fick därmed precis ett godkänt resultat. Sabdra och Morf hade en mycket bättre runda då dem kom på delad 1a plats med 98p!! Så snyggt :D Vi båda har nu alltså titeln RLDN med våra grabbar :D resten av dagen spenderades åt allt möjligt där på solvalla. Testade weightpull med hundarna, åt mat, klappade en frieserhäst, kollade på grisar, kor, halvar, höns och får. Pratade med dem som hade varghundar! :D en perfelt dag! Efteråt åkte vi till mamma och plockade upp henne och Anton. Hem för att lämna hundarna innan vi åkte till moster Catja. Vi firade vår kusin som fyllde år. Hade det trevligt, åt god mat och supergod tårta :D åkte sen hem och typ dog i soffan. Både jag och Sandra var väldigt sega och trötta x)

14/8
Idag ska Sandra och Morf debutera i Agility klass 3. Ska bli spännande! Hoppas det går bra :)

Det blev ett ganska långt inlägg, och vi får se när jag skriver nästa gång xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0