Norrland i mitt ♡

Agilitytävlingen 14/8 för Sandra och Morf gick helt okej. Dem diskade sig i båda loppen, men för att vara klass 3 så såg det jäkligt bra ut ändå! :D

Gjorde typ ingenting veckan som var därefter. På fredagen skulle jag dock tillbaka till jobbet, men hade fortfarande väldigt ont, så jag gick till läkaren igen. Blev därmed sjukskriven en vecka till. Mamma skjutsade mig sen till dagiset så jag kunde hämta mina saker där. Hem för att packa. Senare kom Cicci och även Ronja. Vi hade filmkväll, men jag sprang iväg en liten stund och träffade Sara ♡ Hon fyllde år under tisdagen och så ville jag träffa henne igen innan vi skulle åka.

På lördagen kom mamma och hämtade mig, Sandra och hundarna. Sen åkte vi till Gävle, Morfs kennel, där det var kennelträff. Jättetrevligt, och Zombie var jätteduktig förrutom att en hund gillade inte honom och fick därför vara kopplad, men Zombie skulle absolut gå i närheten av den hunden till och från, så tillslut kopplade jag honom. När vi sen var klara där fortsatte vi vår resa uppåt, hem till farmor ♡ stannade vid Högakustenbron och åt vår middag. Kom fram till farmor, tog in alla saker, pratade lite och sen var det dags att sova!

Hos farmor;
Alla dagar är så långa och man hinner göra så mycket. Efter bara 2 dagar hos farmor kändes det som att vi hade varit där i typ.. ja nästan en vecka iaf xD alla dagar flyter dock samman också, så ibland är det svårt att veta vad vi gjorde när xD

Vi har iaf;
• Tränat, sprungit med hundarna och styrketräning typ
• Spelat massa kort
• Storhandlat i Ö-Vik
• Sett en björn!!!
• Fiskat
• Varit i Åsele och träffade Christina och Gripa för lite träning med hundarna, promenad, åt middag och kollade på Idol tillsammans
• Sett renar
• Sett nån typ av hjortar
• Varit sjuka
• Grillat
• Fotat hundarna massa (som vanligt)
• Träffat Karin och Jenny
• Gått långpromenader
• Plockat blåbär
• Festat
• Spelat kubb

Ja det har varit en härlig vecka, men nu är vi hemma igen! Karin och Jenny åker från farmor imorgon (måndag) och Karin kommer ner till Stockholm på torsdag. Jag tänkte kanske stanna hos dem och åka ner med Karin, men av olika anledningar blev det så att jag åkte hem som planerat :)

Nu är jag ledig i en vecka innan jag börjar på nya jobbet, Vip Dogs. Ska bli så kul! :D I veckan har jag dock ite mycket planerat. Lite småsaker varje dag typ, men aah, vi får väl se vad jag hittar på.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0