Fullt upp

Jag var hemma från jobbet onsdag och torsdag förra veckan. Gick till jobbet på fredagen dock! Nu är jag helt frisk :D träffade även Sara i fredags och spelade wii hela kvällen och en bit in på natten ;D

I lördags umgicks jag med Nadja hela dagen typ då hon fixade mina naglar!! Så fina! :D

På söndagen åkte jag till Upplands Väsby där jag mötte Sandra och Emil. Sen gick vi en promenad hem till Ronja där vi spelade magic, grillade och spelade ännu mer. Supermysigt!
Sen "hem" till Sandra på söder för att sova. Upp tidigt igår då jag öppnade på dagis. När jag sen kom hem däckade jag i soffan ett tag innan jag gick till vby och mötte Sara ♡ handlade middag på Donken och sen hem för att spela wii med sällskap av Sandra också :)

Idag gick jag till jobbet då mitt busskort tog slut igår. För jag tycker det känns lite onödigt att köpa nytt månadskort nu när vi åker på onsdagnatt och är borta 4 dagar. Så ska gå hem sen också så fort alla hundar blivit hämtade. Imorgon är Sandra ledig så då får jag låna hennes busskort iaf :)

Imorgon kommer bli en seg dag känner jag redan nu. Ska vara vaken sent ikväll och packa osv, upp 05.20 imorgon för att öppna på dagis. Får se till att inte somna under dagen. Gå promenader. Komma hem och äta och seeen får jag sova!! Ställa alarm på 00.00 för att gå upp och duscha och packa det sista innan vi ska åka. Vi åker runt 02.00-02.30 :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0