Hula hopp, del 2

Har verkligen inte haft någon ork till att skriva blogg x) men det var iaf sjukt varmt hela helgen. Vi hade lite molnigt på morgonen under lördagen tror jag det var, men det visade sig att den dagen blev lika varm som dem andra ändå.. haha xD under fredagen åkte vi och badade med hundarna medan vi väntade på prisutdelningen. Både Morf och Zombie invigde sina flytvästar och Zombie simmade!! :D efter lite om och men dock xD Han ville inte alls gå i längre än han bottnade först, men Sandra simade ut och tog tag i hans koppel och "tvingade" ut honom lite, och sen när han var vid mig höll jag honom uppe med handtaget på flytvästen, och efter det var det som att han fattade att det inte var så farligt. Då simmade han och hoppade i efter pinnar oså :D

Hemvägen gick bra, vi hade allsång i bilen med hög musik från min lilla högtalare och mobilen :D massa bra och flummig musik hela vägen :)

Meeen nu ska jag sova, så nu orkar jag inte skriva mer. Kanske skriver imorgon under öppningen på dagis om jag orkar xD



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0