Sjukling

Igår vaknade jag ju som sagt med halsont.. Kände mig väldigt hängig hela dagen på jobbet. Slutade 16 och åkte hem. Efter jag hade ätit la jag mig i soffan och kollade på film. När den sen var slut skulle jag resa mig, men det snurrade i hela huvudet och jag började må illa. La mig och vilade ett tag innan jag gick och la mig.

Vaknade imorse och mådde ännu sämre, så bestämde mig helt enkelt för att vara hemma från jobbet. Så ja, får väl se hur länge den här förkylningen sitter i.. Vill ju verkligen inte vara sjuk nästa vecka då vi ska till Kungälv där Sandra ska tävla agility! :o

Vi (jag, Sandra, Cicci, Zombie, Inna och Morf) ska åka till Kungälvpå natten mellan onsdag och torsdag nösta vecka. Sen är det tävling torsdag, fredag, lördag och söndag och sen åker vi hem på söndagskvällen! Vi ska tälta när vi är där. Det ska bli så himla roligt och jag längtar verkligen!! :D Hoppas det är fint väder så vi kan bada oså också! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0