Struggles in life xD

Ja, vad har hänt sen sist förrutom jobb då? Jag träffade Sara och Helena ♡ Var hundvakt åt en lite jack russel, Trassla, från jobbet i en vecka. Var på bio med syskon och mamma var hundvakt ♡ Jag var hundvakt åt Nova som Sandra är hundvakt till nu xD men Sandra skulle på tävling, så jag hade Nova hemma istället ^^ Träffade Sara igen ♡ och ännu en gång! :D

Igår träffade jag Sara och skulle handla mat osv, tpg med panten hemifrån, men det gick ju lite sådär.. Vid coop var dem trasiga, så gick till hemköp. Trasiga. Gick till City gross, yay, dem funkade - 8 föaskor senare blev den full typ.. gick till Lidl. Trasig.. Tillbaka till CG för att vänta på personalen som kom till sist. Pantade klart! Helt otroligt!! Var även en gubbe där som pantade. Vi gick in och handlade, och när vi var klara typ 30 min senare ståe den där gubben där med sin pant i sina påsar. Trasiga igen.. haha alltså!! xD

Gick sen till coop och handlade det sista. Hem för att laga mat, tacos ♡ startade min dator för att kolla på film -om öjudet kanske ville samarbeta- men den skulle självklart uppdateras.. åt och lyssnade på musik, datorn var fortfarande inte klar när vi var klara.. spelade wii istället och lyssnade på musik till typ 2.. xD då var datorn klar med uppdateringarna, men det skulle fortfarande fixas lite till. Så den höll alltså på från ca 20.30 - 02.00.. haha xD Vi gick iaf och la oss, och lite mer än 3 timmars sömn väntade. Yay :D..

Vaknade imorse med världens halsont.. är inte mycket bättre än, så vi får väl se hur det går att jobba eller om jag blir hemma nåt..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0