Tävling och Kolmården

I lördags var det dags för tävling igen! Både för mig och Zombie och för Sandra och Morf :) Det gick väldigt bra, jag var inte nervös förrän jag typ klev in på banan.. haha x) kände att Zombie inte var med mig, så tror det kan ha bidragit lite mer till att jag blev så nervös, men när vi väl körde så gick det bra! Han var lite ofokuserad här och där, så lite minuspoäng på vissa saker fick vi, men vi skrapade ändå ihop 86 poäng av 100 möjliga! Man börjar alltså med 100 poäng oså får man olika mycket avdrag för olika fel osv :) men vi hamnade på delad 14e plats av 37 starter. Så nu har vi 2 godkända resultat, och behöver ett till för att få titeln RLDN och kan då flytta upp en klass! Sandra och Morf skrapade ihop 87 poäng, och fick även dem ett godkänt resultat! :D Så samma sak gäller för dem angående ett till godkänt osv! :)

Igår var jag, Sandra, Emil och pappa på kolmården. Mamma var hemma med hundarna ♡ Det var mysigt som vanligt! Bilder får komma i ett annat inlägg, för har inte lagt in dem på telefonen än ^^



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0