Veckan som gått

I veckan har det inte hänt så mycket. Jobbat, tränat med hunden, jobbat osv. Har ju bott hos Emil den här veckan, och det har varit mysigt! Jobbigt med ersättningsbuss mellan jakobsberg och spånga bara, men men, överlag har det gått bra :)
Idag ska jag sova hemma igen, för imorgon är det dags för tävling igen, och jag är taggad! Är dock beredd på att det kanske kommer bli för mycket runt om för Zombie, så han kanske inte kommer kunna koncentrera sig så bra. Det återstår att se. Det ska vara massa olika tävlingar och utställningar osv osv. Men ja, jag hoppas ju självklart på att det kommer gå bra och att vi kommer få ett godkänt resultat, men jag kommer inte bli alltför förvånad om det inte går x)

På söndag ska jag, Sandra, pappa och Emil åka till Kolmården ♡ det ska bli mysigt! Hoppas det inte regnar alltför mycket bara.. haha! Mamma ska vara hemma och vara hundvakt ♡

På måndag ska jag träffa Sara igen!! Hon kom hem igår! :D♡

Juste, igår åkte jag och pappa och hämtade hundmat, så nu är det fullt i frysen igen. 40kg hade jag köpt! Det räcker i typ 2-3 månader beroende på hur mycket den lilla fiskorven äter x)

Just nu sitter jag bara och väntar på att alla hu dar ska gå hem. Vi har haft 12 st på dagis idag, varav 2 av dem var personalhundar.. Jag har haft kvar 3 st + Zombie sen kl 16, och det är så segt när en ägare sagt att hon kommer precis vid 18.. yaaay.. haha, aja, bara sitta och vänta då x) lite surt dock då jag tänkt åka till Hööks i stan idag, men det hinner jag inte insåg jag när jag slutar 18, så det hade ju varit perfekt om alla hundar går hem typ senast 17.. :D hahah!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0