Luuuugn helg

Foten blev bättre och bättre under dagen igår, så det var skönt. Har börjat kolla på Ung och Bortskämd på tv3play och det är väldigt underhållande xD hahah! Så gårdagen bestog av att kolla på några avsnitt innan jag satte igång och diskade, städade väggarna i köket, dammade, plockade upp alla saker vid min säng från golvet, dammsög och skurade golven. Tror det var allt jag gjorde i städväg x) Sandra kom hem där nån gång också, så hon hjälpte mig att flytta på soffan och med lite småsaker.
Duschade, sen kom Ronja och Emil och vi spelade Magic hela kvällen och åt middag + lite godsaker :D När dem sen åkte hem kollade jag på ett till avsnitt av U&B. Gick sen och la mig.

Vaknade idag när mamma ringde mig, sen gick jag till Nadja och lämnade post och nycklar och sen hem igen för att kolla på U&B och äta lunch :D nu har jag precis diskat, och ska snart träna lite och sen gå på promenad med hundarna är tanken. Får se hur långt det blir ^^ kanske åker nånstans och promenerar x) jaa vi får se helt enkelt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0