Skönt med helg

Torsdagen gick sjukt långsamt när jag var på jobbet, för jag visste att jag skulle träffa Sara efter, så ville bara att tiden skulle gå fort!!

När jag äntligen slutade så åkte jag hem och lämnade hunden och bytte kläder. Gick sen till Vällingby där jag träffade Sara! :D♡ Vi gick bara fram och tillbaka och pratade massa, åt på donken, hämtade paket åt mig som jag beställt, gick hem till mig med det samt hämtade Zombie och gick sen en promenad! Har saknat henne så mycket och gör det redan igen. Hon ska tillbaka till Tjeckien imorgon för att göra en tenta om nån vecka, sen kommer hon hem igen. Längtar!!

Gårdagen på jobbet var väldigt lugn. Vi hade bara 13 hundar där, med 2 personalhundar inräknade. Jag stängde och på hemvägen så mötte jag Sandra i vällingby oså handlade vi lite. Sen hade vi filmkväll, förvisso bara med 2 filmer, men ändå! Haha :)

Idag skulle vi upp tidigt, halv 7, då vi båda åka till klubben och vara funktionärer på agilitytävlingen, men när jag vaknade hade jag så sjukt ont i min fot. Kunde knappt stödja på den :o Hade ont igår kväll också, men tänkte att det var för att jag var trött för då beukar det bli så, och tänkte därför att det skulle gå över tills idag, men det gjorde det inte. Och det blir inte bättre av att jag typ fick sendrag i vaden inatt också -.- haha! Så jag valde iaf att stanna hemma, så tog en värktablett och somnade om runt 9-halv 10 typ.
Nu har jag vaknat igen, och jag har fortfarande ont, men inte alls lika mycket. Nu kan jag iaf stödja på foten och gå lite normalt.. haha xD

Senare kommer Emil och Ronja hit och vi ska spela magic hela kvällen. Det ska bli mysigt! Det blir dock en vääääldigt tråkig dag för hundarna x')



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0