En hel del datum, igen x)

Nu var det ett bra tag sen jag bloggade då jag helt glömt bort det x) så vi tar en punktlista med datum för datum igen så alla är med på noterna xD

16e sep
Då var det ju kryssning och den var så jäkla rolig! :D Roliga människor osv!

17e sep
Hemmafest. Kommer inte ihåg hur många vi var, men roligt var det iaf!!
 
20e & 21a sep
Jag och Tesso trimmade en hund på jobbet som behlvde en ny frisyr x)
 
23e - 26e sep
Sandra var hunvakt till bästa Tilda <3Zombie verkade ha fått kennelhosta.. :/ Massa tävlingar som vi fick hoppa, men så kan det va. Tråkigt, men ja! Sandra hade sen Zombie hemma i 2 veckor när han inte fick följa med till dagis, och mamma hjälpte till att ha honom också!

29e - 30e sep
Var hundvakt till en hund från dagiset -som har slutat nu dock-, men kunde ju inte åka hem med henne pga Zombies kennelhosta.. Så fick dispens av chefen att sova på dagis. Så jag, Sandra och Tesso hade skräckfilmskväll och sen sov Sandra med mig där :)
 
30e sep
Träffade Sara <3
 
7e okt
Firade Tomas som fyllde år 3e hemma hos Nellie med skräckfilm och mys :)
 
8e okt
2 år sen Sandra och Sara tog sina körkort :D
 
10 okt - 18e okt
Hundvakt till Mika!
 
10e okt
Hörde av mig till en kennel som föder upp Lancashire heeler då hon hade en hanvalp kvar till salu. Pratade lite med henne och vi bestämde att vi skulle träffas och se om jag kanske skulle köpa honom.
 
12e okt
Jag och Sandra åkte till Liza och hälsade på hennes små pumivalpar <3

13e okt
Heeler-valparna från kenneln blev 8 veckor och var hos veterinären för en hälsokontroll.
 
15e okt
Jag, Sandra och Ronja åkte ner till Uddevalla och hälsade på Rose. Skräckfilmskväll och massa mys:D
 
16e okt
Åkte till Roses djuraffär och shoppade massa hundsaker för kompisrabatt :D :D efter det åkte jag, Sandra och Ronja till Dingle och till uppfödare. Pratade massa där och allt kändes så bra, så ja, jag blev med valp! <3 Lilla Hobbit följde med hem! Ståhlskyttens Elliot Papilio Alexis <3
 
18e - 20e okt
Hundvakt till Torsten!
 
19e okt
Träffade Lisa och vi tatuerade oss i Gröndal, en liten koala <3
 
22a okt
Tränade i Ältahallen med Sandra, Amanda och Sofia samt med våra hundar.
Första gången Hobbit var i en hundhall och "tränade" lite bland andra hundar :)
 
28e okt
Jag, Sandra, Sofia och Rebecka hade privatkurs i agility för Linda. Superbra! och jag har massa saker att träna på nu om vi ska komma ut på tävling nästa år :D
 
29e okt
Jag och Sandra pkte till Ronja och spelade magic.
 
2a nov
Pappa tatuerade sig! Han fick det i födelsedagspresent av mig, Sandra och Emil :)
 
4e - 5e nov
Hundvakt till Ru!
 
5e nov (idag)
Tränade agility i kista. Zombie var såååå duktig!! Vill bara träna mer mer mer :D sen åkte vi till Bromma zoo där vi även träffade Cicci. Sen åkte vi hem och nu sitter vi och ska snart se film :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0