Fullt upp, men ändå inte

Har väl egentligen inte hänt så jättemycket denna vecka. I torsdags hämtade jag och Sandra Karin från centralen. Hon ska vara i Stockholm en vecka. Ronja kom till oss och vi sprang. Sen på kvällen åkte jag hem till en kompis och sov där. På fredagen färgade jag håret; Rosa ❤ och sen på kvällen åkte jag till samma kompis igen och sov där en natt till :) I lördags tatuerade jag mig och sen på kvällen var det dags för kräftskiva hos Jesper och sen utgång typ. Var bara på två barer då vi mest kände för att umgås istället för att dansa och inte höra vad man säger typ xD Var iaf en väldigt trevlig kväll trots att jag var sååå trött.. Igår gjorde jag ingenting. Typ sov.. haha x) men nu är jag pigg och redo för nya jobbet 😃💪




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0