Tom vecka, full helg

Jag trivs fortfarande bra på nya jobbet! Har inte gjort så mycket i veckorna dock. Förra veckan hade jag, Sandra, Emil och Ronja magickväll. På lördagen fylöde Morf 3 år och på söndagen fyllde mamma år. Så på söndagen var vi hos mamma och pappa och firade mamma och Sandra (som fyller år idag! Grattis!) och spelade spel och umgicks.

I veckan som gått har jag typ inte heller gjort något. Jag, Sandra och Ronja hade magickväll. Emil skulle joina, men han mådde inte jättebra :/
Idag är det dags för kryssning :D bästa Cicci ska ha Zombie till imorgon då det är dags för hemmafest x) så jag jobbar 7.30-16 idag och åker till Ciccis jobb när jag slutar och lämnar av min fis. Fett taggad :D och på lördag är det som sagt hemmafest för att fira Sandra och Ronja (som fyller år på måndag).

För övrigt så är jag irriterad på den här bloggappen, för det går ju typ inte att lägga in bilder -.- jaja, ni får klara er ändå :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0